2011. június 24., péntek

CasualPlay Babakocsi eladó - Jelenlegi ára: 78 000 Ft

Eladó egy CasualPlay Extrem babakocsi és a hozzá való hordozó.
A hordozó : - 3 fokozatban dönthető így újszülött kortól is használható
- csecsemőszűkítős
- lábzsákos
- levehető napfénytető
- mosható huzatok
- adapterrel a babakocsira rögzíthető 
- autóba ülésként beköthető 0 - 13kg ig
A babakocsi : - 4 db felfújható kerekek
- első két kerék bolygosítható, fixálható
- tolókaron kézifék ( futáshoz, kocogáshoz kiválóan használható )
- teleszkópos hátsó kerekek
- bevásárlóháló
- dönthető háttámla
- felzippzározható esővédő
- mosható huzat
Nagyon szupi babakocsi én nagyon szerettem és mivel nem volt olcsó holmi nagyon is vigyáztam rá.
A hordó részét kihasználtam amíg lehetett de a babakocsit nagyon keveset használtam. Inkább csak a kertbe meg a teraszra toltam ki vele a kicsit.
Úgyhogy az állapota hibátlan.



Jelenlegi ára: 78 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-04 12:43
. CasualPlay Babakocsi eladó - Jelenlegi ára: 78 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése